Asa cum probabil am spus-o de foarte multe ori, cu riscul de a ma repeta, vreau sa multumesc tuturor celor din mass media locala, ce ne sunt alaturi si sustin cauza noastra!

Chiar in ziua evenimentului (14 mai) am postat link-urile articolelor aparute in online, la cald.

Azi, am sa postez altele 🙂 Noi, proaspete, dragute, prietenoase 🙂

1) Giurgiu-net.ro

http://giurgiu-net.ro/2011/05/16/aproape-1mld-800-de-milioane-suma-colectata-de-asociatia-pro-maiorescu/#more-14392

2) Semnal.eu

http://semnal.eu/?p=17728#axzz1MciAhK3M

3) Giurgiu-online.ro

http://giurgiu-online.ro/2011/05/17/ziua-absolventilor-un-semnal-de-alarma-pentru-colegiul-%E2%80%9Eion-maiorescu%E2%80%9D/

Momentam, doar atat, dar va asigur ca NU NE OPRIM AICI!

Am un articol foarte dragut, dar pe care il mai tin putin la naftalina, pentru un moment special! Asa ca stati pe aproape!

Pana la noi “ordine”, felicitari tuturor celor ce au fost prezenti pe 14 MAI, cadrelor didactice si elevilor pentru munca depusa in realizarea cu brio a tot ce s-au propus pentru acel eveniment!

I`ll be back cu informatii si noutati 🙂

“SHOW MUST GO ON”!!!

Comments

Leave a Reply

